Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IB

I51v96o 57B25o25u13š77e

14. 1. 2022 19:35

Ti tři vaporizovaní blogeři z aktualně tedy teď někde šíří svou pravdu v ilegalitě?;-D

1 5
možnosti
JK

A my tady budeme ochuzeni o velká moudra. Slzu jsem uronil. Taková ztráta velkého vlastence a myslitele.;-D

4 8
možnosti
JK

Ach, máloco se v dějinách měnilo, mění a bude měnit tolik, jako to, co bylo nebo naopak nebylo morální nebo ne.

A tak si pan autor vyčaroval zbrusu nový pojem "objektivně morální", aby mu do toho nikdo nehrabal.

Čestné uznání za oblbování a demagogii v příloze.

2 10
možnosti
Foto

Vyčaroval? VYČAROVAL?

Morálka je objektivní pojem. Studujte více např na http://www.aynrand.cz

2 0
možnosti
VV

No, to bezskrupulozni mne odradilo od dalsiho cteni.

0 0
možnosti
Foto

Moc dlouhé slovo?

2 0
možnosti
  • Počet článků 279
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2498x
Jsem zastánce svobody jednotlivce a laissez-faire kapitalismu a hlásím se k odkazu myslitelů jako byl Ludwig von Mises, Murray Rothbard nebo Frederic Bastiat. Především jsem však stoupencem filozofie Objektivismu americké filozofky a spisovatelky Ayn Randové, podle mě nejvýznamnější obhájkyně svobody jednotlivce a kapitalismu. Od začátku 2014 člen Strany svobodných občanů, od 2019 místopředseda strany, dříve předseda středočeského krajského sdružení, lídr koalice Svobodných a Soukromníků pro volby do středočeského krajského zastupitelstva pro rok 2016 a středočeský lídr do parlamentních voleb 2017. V současné době zastupitel v Berouně za sdružení Lepší Beroun, které kandidovalo s podporou Svobodných a prosazuje jejich zásady komunální politiky. Dále mě lze charakterizovat jako příležitostného cyklistu, malíře, berounského patriota, příznivce jazzu a art-rocku a špatného hráče billiardu.