Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZD

Podle mne - perfektní úvaha. Dík za rozum.

8 1
možnosti
AK

Tři mladí pravicoví komunální politici se rozhodli vzít zahraniční politiku do svých rukou.

Pro vlastní zviditelnění a odlišení se opřeli svoji ideologii o nenávistnou až fašistickou protiruskou a protičínskou rétoriku.

30 let po roce1989 vedou nesmiřitelný boj mimo jiné s komunismem a naší národní minulostí.

A když se přepisují dějiny, je třeba odstranit staré pomníky a postavit nové.

A protože německým esesákům zatím pomníky stavět nechtějí a vlastní esesáky jsme neměli, je třeba vzít za vděk importem z Ruska - vlasovci.

Přesněji - ještě ze Sovětského svazu.

15 13
možnosti
RB

""Rusko za celých 75 let nedosáhlo ničeho významnějšího, spíše naopak. ""

Já tedy nevím, ale první člověk ve vesmíru, první člověk, který vystoupil do volného prostoru ve vesmíru.... To mi jako nic nepřipadá

17 2
možnosti
Foto

ano, to jsou ohromné úspěch.

Ale jinak je Rusko dost zaostalá země, ty nůžky jsou u nich hodně rozevřené.

8 4
možnosti
JS

Z toho, jak jednaly velmoci před válkou, mnichovská dohoda, tak během války, kdy si rozdělili Evropu, tak po válce, kdy se posouvaly hranice vyplývá jen jedno, že malé státy jako jsme my jsme plně v jejich područí a kdykoli budeme použiti, využiti nebo zneužiti k jejich politickým cílům bez ohledu na nás samotných. To je prostě historicky fakt.

Jinak šašci typu Novotný a Foldyna nezaslouží ani komentář a ultralevičák Hřib je dnes prototypem nového nebezpečí, které se dnes plíží Evropou, je to stejné nebezpečí, které známe už z historie, ovšem oděno do jiného kabátu.

24 3
možnosti
JL

Z ceho autor obvinuje starostu Prahy, pana Hriba? Jeho cin, prejmenovani namesti "Pod Kastany" na "B. Namesti Nemcova" nema absolutne nic spolecneho s tim co se udalo pred 75 lety. Nezaznamenal jsem, zeby pan Hrib chtel ucit dejepis.

16 13
možnosti
JL

Omluva, pismeno "B" je zkratka krestniho jmena Nemcova a udelal jsem preklep.

0 0
možnosti
MK

Pane autore, před časem jste psal texty, se kterými jsem většinou souhlasil. Co se s vámi stalo, že nyní píšete pro rusofily?

Kritizujete pány Hřiba a Novotného, kteří byli řádně zvoleni. Na rozdíl například od vaší strany.

15 24
možnosti

To jako kritizovat se můžou jen nezvolení lidé? To jsme v totalitě?........babiš suverenne vyhrál volby a je pod drsnou kritikou

11 1
možnosti
Foto

Pomník maršála Koněva tolik let po válce neměl vůbec vzniknout a vyvolává kontraverzní reakce. Proč ala mizí naše pomníky to nepochopím. Převzato:

Když jsem v roce 2010 procházel Českým Krumlovem, narazil jsem na nádvoří hotelu Růže na bystu prezidenta Dr. Edvarda Beneše s pamětní deskou, na které vysvětluje, proč podepsal své, dnes tak odsuzované, poválečné dekrety. Letos, začátkem září, jsem se do Českého Krumlova vrátil. Zcela podle očekávání, jsem nenašel nic. Deska společně s bystou zmizela. Tak zůstávají otázky. Kdo nechal tento monument odstranit a jak je vůbec možné odstranit pietní místo prezidenta, člověka, který tak zásadním způsobem zařídil poválečné znovu vytvoření naší republiky. Jednodušší je odpověď na otázku PROČ? V době kdy ministři této vlády jezdí na srazy sudeťáků, se není ani čemu divit.

Mám to ve formátu Pdf i s fotem a případným zájemcům zašlu.

33 6
možnosti
IB

I31v38o 86B84o82u11š92e

7. 5. 2020 17:42

A že ti nevadí, GeneraleLZ, když tě učí dějepisu Foldyna.

15 6
možnosti
  • Počet článků 279
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2498x
Jsem zastánce svobody jednotlivce a laissez-faire kapitalismu a hlásím se k odkazu myslitelů jako byl Ludwig von Mises, Murray Rothbard nebo Frederic Bastiat. Především jsem však stoupencem filozofie Objektivismu americké filozofky a spisovatelky Ayn Randové, podle mě nejvýznamnější obhájkyně svobody jednotlivce a kapitalismu. Od začátku 2014 člen Strany svobodných občanů, od 2019 místopředseda strany, dříve předseda středočeského krajského sdružení, lídr koalice Svobodných a Soukromníků pro volby do středočeského krajského zastupitelstva pro rok 2016 a středočeský lídr do parlamentních voleb 2017. V současné době zastupitel v Berouně za sdružení Lepší Beroun, které kandidovalo s podporou Svobodných a prosazuje jejich zásady komunální politiky. Dále mě lze charakterizovat jako příležitostného cyklistu, malíře, berounského patriota, příznivce jazzu a art-rocku a špatného hráče billiardu.