Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J36i68ř24í 64T17o91m30á36š 7283621684547

Obávám se, že ten propagandistický pořad je součástí palebné příprava před zdražení,.

+2/0
12.3.2019 9:34

V12o39k30o69u72n 33V52l38a73d16i47m40i11r 8602238929888

Ano,

nenechte se opit lacinou propagandou tech svobodnych.

+1/−3
11.3.2019 19:57
Foto

L53u29b32o98š 32Z59á23l40o53m 9867707639388

;-DRv

0/0
11.3.2019 22:46

V38o27k88o59u31n 44V97l91a67d26i78m83i40r 8502578689608

Docela chapu, ze se vam muj prispevek nelibi. Svobodni se zase nelibi me.

+1/−1
12.3.2019 16:35
Foto

L28u75b14o69š 78Z11á27l77o12m 9167697559418

...a?

0/0
12.3.2019 18:12
Foto

V78l64a66d20i77m19í23r 22Š10ť90a57s90t60n61ý 1151306485293

Hleďte si svého, natahali jste si s migráčky problémů více než máme my.

0/0
13.3.2019 6:43
Foto

F71r82a84n36t51i86š33e68k 48K86š41í53r 2429906315

Vše souvisí se vším a v tomto socialistickém projektu může každý mluvit do života druhých lidí, právě pro propojenost skrze daně. Umravňovat lidské jednání které nikomu neubližuje je špatné a socializovat následky špatného chování je také špatné.

Žij a nech žít, ale ohrazuj se proti každému, který chce skrze zákony umožni druhým lidem žít hříšný a zahálčivý život na tvůj účet.

+2/0
11.3.2019 18:17
Foto

L21i84b10u28š72e 40P79a59l47k16o74v22á 5211873507659

R^souhlas a karma-alkohol stejně jako tabák nezačalo lidstvo užívat před padesáti ani sto lety-jestliže narůstá nebezpečí rakoviny bude to možná i jinými vlivy-znečištění prostředí umělé přídavky v potravinách odlišťující způsob existence který působí stres ....prodlužujeme délku života ale ne jeho kvalitu-což takhle třeba místo trestání kuřáků sankcionovat ty kteří na produkci tabáku či alkoholu nechutně zbohatli ??? Proč stát chce dál vydělávat na daních z prodeje cigaret či alkoholu a nevaruje lidi před cholesterolem který je podobný možná ne-li horší zabiják než nikotin a alkohol?

+4/0
11.3.2019 15:09

J71i81r67k50a 82B58r93u38n24n32e54r 4498742349677

R^

+1/0
11.3.2019 15:07

P47e25t98r 38B49u30r30i29a55n 4411126344878

Naprosto dobře vyjádřeno, karma.

+2/0
11.3.2019 14:14

J45a21n 20Z57á59t46u75r80e59c33k80ý 9383363157892

Varujete před propagandou, ale nepodáváte žádný nástroj k jejímu rozeznání. Já jsem sice daný pořad neviděl, ovšem z toho, jak jej popisujete, se mi zdá, že uváděl víceméně pravdivé informace. Naopak se mi zdá, že Vaší kritice objektivní fakta scházejí a je založena spíše na vytváření souhlasu na základě nějakého zdánlivě obecném dojmu, například o tom, jestli jsme rozumní, jestli seveřané nejsou apod.

Především byste měl, pokud nesouhlasíte se stupněm vysoké nebezpečnosti popíjení u nás, nějak vysvětlit, na základě čeho konkrétně hodnotíte české pití jako bezpečné. Uváděná fakta a statistiky považujete za nedůvěryhodné, měl byste tedy nějak konkretizovat skutečný stav pití, poskytnout čísla, nějaký ten výzkum a srovnání. Protože to je nejlepší protiargument na vyvrácení jiných čísel a hodnot. Měl byste taky nějak zdůvodnit, jak a podle čeho hodnotíte nějaké národní pití za nebezpečné a jaká spotřeba nebo kolik alkoholiků o tom svědčí. To by mělo asi trochu větší váhu, než nadávání na kritiky a přesvědčování, že jsme v podstatě rozumní pijáci kteří znají míru a není třeba nás kritizovat (zřejmě se to týká i jídla, kouření apod.).

Jinak ještě poznámka k domu, co jste označil argumentačním faulem - že alkohol má zásadní podíl na násilí a autonehodách... - podle mě to faul není. Spíše jste vzápětí dodal argumentační faul Vy tím, že jste pijáky rozdělil na rozumné a nerozumné a vinu jste přisoudil jen těm nerozumným, což se vám zdá jasnozřivě logické.... Ono to vlastně logické není. Protože u člověka nelze rozlišit něco jako rozumné a nerozumné pití v souvislosti s nějakým jednáním. Je totiž zjevné, že i rozumný piják se může nerozumně chovat a nerozumný piják se zase může chovat rozumně. Tudíž nelze rozlišit, jestli se proviňují jen ti nerozumní. Kdybychom totiž skutečně vzali vážně logiku toho, že chybují jen ti nerozumní, pak bychom museli říci, že rozumní pijáci se nemohou dopustit chyby nebo špatných rozhodnutí, což je evidentně neplatný výrok.

+4/−6
11.3.2019 14:09

P57e18t35r 20B72u81r17i74a94n 4881216264518

Jinak ještě poznámka k domu, co jste označil argumentačním faulem - že alkohol má zásadní podíl na násilí a autonehodách..

Naopak, pravdu nemáte vy ani ti demagogové v pořadu, nýbrž ji má autor blogu. Alkohol pouze uvolňuje zábrany. Nenutí nikoho řídit pod vlivem, či dokonce mlátit ženské. Tedy ten, kdo řídí opilý ze své podstaty klidně porušuje předpisy a je jedno, jestli mu ony zábrany uvolní alkohol, drogy, či románek s náctletou. Riziko alkoholu za volantem už bylo dokázáno a vyřešeno zákazem alkoholu při řízení, tedy pokračovat v něm zákazem (omezením) alkoholu všeobecně je jako zakázat prodávat nože kvůli vraždám. Doufám, že jste se hlouposti západní Evropy taky od srdce zasmál, ale tady propagujete naprosto to stejné! Násilník potom vždy zůstane násilníkem z podstaty a omezit mu alkohol je pouze záměr skrýt jeho veřejné projevy a nechat je naakumulovat na později. Koneckonců každá poradna proti týrání žen vám řekne to stejné: pokud se násilník omlouvá alkoholem, nevěřte mu a prchejte od něj. Ten byl pouhým krátkodobým spouštěčem.

+7/0
11.3.2019 14:24

J61a48n 94Z51á55t68u49r78e20c43k90ý 9243873917652

Vašemu pohledu na věc rozumím (tedy až na pro mě podivnou poznámku, že ve svém textu propaguji cosi jako "hloupost západní Evropy"... to si opravdu nejsem vědom,že bych cokoli propagoval:-)), ale není mi pak jasné, co konkrétně míníte oním uvolněním zábran, které má alkohol toliko působit. Jak to mám chápat?

Pokud si to představím tak, že alkohol uvolní zábrany, tedy umožní dělat člověku něco, co by střízlivý nedělal, pak to znamená, že právě alkohol mění lidské jednání. Protože bez alkoholu by tedy zábrany existovaly a nemá smysl hovořit o čemsi jako o podstatě člověka k porušování předpisů. Jestliže někdo je náchylný k porušování předpisů, musí být náchylný i bez alkoholu, tedy je občas poruší i střízlivý. Kdyby totiž tento člověk nikdy střízlivý neporušoval předpisy, neměli bychom ho na základě čeho označovat jako náchylného k porušování předpisů, protože by se choval stejně jako počestní střízliví lidé.

Není mi z Vašeho postoje k alkoholu jasné, jestli tedy podle Vás vůbec může měnit lidské jednání. Protože tvrdíte, že alkohol uvolňuje zábrany. Pokud ale někdo má zábrany, nemůže je sám od sebe uvolnit, jinak by to nebyly zábrany. Pokud je uvolní až alkohol, zjevně tím mění lidské jednání. Kdyby totiž změnu nezpůsoboval alkohol, mohl by člověk jednat bez zábran i střízlivý... je to zapeklité. Jestliže alkohol nás k ničemu skutečně nenutí, jak říkáte, pak bychom museli prohlásit, že alkohol na naše jednání nemá žádný vliv... zdá se mi.

+1/0
11.3.2019 14:42

P64e75t57r 20B93u24r39i96a33n 4761246254628

Ano, reagujete logicky a musel bych s vámi souhlasit tak, jak jste to napsal, v situaci, kdyby naše vysoká spotřeba alkoholu oproti jiným zemím jasně korelovala s naší vysokou drobnou kriminalitou, domácím násilím a vysokým počtem dopravních nehod v opilosti. To se ovšem neděje. Dokonce tedy i státy se zákazem požívání alkoholu by měly mít tyto negativní činy na téměř nulové úrovni. Rozhodně nemají.

Můj příspěvek měl pouze vyvrátit mýtus podstrkovaný v oné diskuzi, že to alkohol zapříčiňuje (ve smyslu vyvolává), ne, on pouze otupuje kontrolní mechanismy. Ovšem ne vždy, ne u všech a ne všechny a všude a nejen on. A to je rozdíl oproti tvrzenému, že "když zakážeme prodej nožů, nebude vražd" (alegoricky řečeno). Příčinou nárůstu kriminality v západních zemích totiž není prodej nožů, tak, jako příčinou domácího násilí není prodej alkoholu. Koneckonců opilí vyšilují převážně jen mladí. Starší muži se umějí chovat i v opilosti. Co to tedy znamená? Že pijan si umí nastavit náhradní pravidla, opilecká, a že těch zábran je tam víc vrstev převážně vycházející z výchovy a společenské atmosféry. Pokud by se dnes odpoledne zrušily všechny zákony proti násilí, napadení a krádežím, večer by vypukla Sodoma Gomora. Je to v lidech. I bez alkoholu.

+1/0
12.3.2019 13:33

S14t45a61n70d34a 58N39o97v84á84k 8869793466494

:-)........Máte plnou pravdu! Pije se od nepaměti, už Kristus v Káni Galilejské, udělal zázrak a změnil vodu na víno, když svatebčanům došlo!

Piju uměřeně celý život a narodil jsem se před druhou světovou. Víte, co mých kamarádů, podstatně mladších, kteří žili téměř asketickým životem, je už na druhém břehu. Na to prostě není recept.....ale říkám.....kdo tomu nerozumí ať se do toho nepouští.

Já respektuji rady prof. Šamánka a kardiochiruga Pirka....i když to množství doporučené, denně pravidelně překračuji, funguje to spolehlivě. Jen mám strach aby mě ve stovce nemuseli dotloukat, abych tu ještě nestrašil! R^R^R^

+7/0
11.3.2019 14:09

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz