Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-)......za svůj zatím poměrně dlouhý život, kdy jsem holdoval všem neřestem, sportoval, fyzicky pracoval......jsem zjistil, že nepotřebuji žádné výživové poradce,(jedna u mně na koni jezdila, tak jsme to na vyjížďkách probírali), se sám sobě divím, že ještě žiju.

Bohužel.....,ačkoliv si to mnozí myslí, neexistuje recept na dožití sto roků. Víte, co už jsem pochoval kamarádů, podstatně mladších, sportovců, někteří žili, dalo by se říci asketickým životem.

Byl jsem v Rusku za GOrbačova, tam byly tak "suché" týdny. Ale v sobotu, pauza.....fronty na vodku nekonečné. R^R^R^

0 0
možnosti
PK

Vše je špatně,nic nefunguje a přesto žijeme celkem dobře. No šlo by i lépe , souhlasím. Pokud si ze všech špatných a kritizovaných vyberu jen zdravotnictví,tak já jsem s úrovní našeho celkem spokojený a to tvrdím z vlastní zkušenosti zde a také s porovnáním s cizinou. O školství si to tvrdit netroufnu, ikdyž jsem absolvoval všechny stupně vč.postgraduálu. A pití,nepotřebují suchý Únor, je jen na mě jak si to budu regulovat. ;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 279
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2498x
Jsem zastánce svobody jednotlivce a laissez-faire kapitalismu a hlásím se k odkazu myslitelů jako byl Ludwig von Mises, Murray Rothbard nebo Frederic Bastiat. Především jsem však stoupencem filozofie Objektivismu americké filozofky a spisovatelky Ayn Randové, podle mě nejvýznamnější obhájkyně svobody jednotlivce a kapitalismu. Od začátku 2014 člen Strany svobodných občanů, od 2019 místopředseda strany, dříve předseda středočeského krajského sdružení, lídr koalice Svobodných a Soukromníků pro volby do středočeského krajského zastupitelstva pro rok 2016 a středočeský lídr do parlamentních voleb 2017. V současné době zastupitel v Berouně za sdružení Lepší Beroun, které kandidovalo s podporou Svobodných a prosazuje jejich zásady komunální politiky. Dále mě lze charakterizovat jako příležitostného cyklistu, malíře, berounského patriota, příznivce jazzu a art-rocku a špatného hráče billiardu.