Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

;-);-D Západ se choval vždycky z našeho hlediska trochu divně, například nás předhodil Adolfovi, aby nemusel do války..., pak na nás kašlal, protože jsme byli v sovětské zóně...., pak nám poradil, abychom rychle zprivatizovali, asi aby nás jejich firmy lépe vykradly.... A teď na nás s Marxem... Utěšovat nás může, že oni se chovají jako svině i k sobě navzájem, ...Američani kašlali na své bratránky Brity, když válčili s Adolfem - drželi splendid isolation - pak na ně vlítli Japonci a kovbojové pochopili, že splendid isolation skončila. A to je ten Západ. Slibujte si něco od nich.

2 2
možnosti
JB

Máte sice pravdu, ale na všech stranách je to stejně podobné.

0 0
možnosti
Foto

Tak to je logika,politik při kulatém výročí narození odhalil jednu sochu Marxe v jeho rodném městě a z toho hned usuzujete,že budu celá Evropa "marxistická"....

4 10
možnosti
LC

Pokud je ten politik předsedou EK, tak jeho postoj nejspíš někoho reprezentuje...

8 0
možnosti
JZ

Pobavila mě jedna nevýznamná větička: "Sledujeme-li dnes, jak Marxovi obdivovatelé (a ruku na srdce, kdo z nich je vůbec schopen Marxe číst?)..."

Já si mám dát ruku na srdce a upřímně vypovědět něco o činech jiných lidí??;-D Smysl by snad dávalo něco třeba jako "ruku na srdce, kdo z nás Marxe vlastně četl?"

1 3
možnosti

Já. A je to peklo. Main kampf je proti tomu procházka růžovou zahradou

5 0
možnosti
VV

Coze? To opravdu myslite vazne?

1 6
možnosti
Foto

Zkuste se zamyslet proč to autor píše a třeba si na vaši otázku odpovíte sám.

0 0
možnosti
  • Počet článků 279
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2498x
Jsem zastánce svobody jednotlivce a laissez-faire kapitalismu a hlásím se k odkazu myslitelů jako byl Ludwig von Mises, Murray Rothbard nebo Frederic Bastiat. Především jsem však stoupencem filozofie Objektivismu americké filozofky a spisovatelky Ayn Randové, podle mě nejvýznamnější obhájkyně svobody jednotlivce a kapitalismu. Od začátku 2014 člen Strany svobodných občanů, od 2019 místopředseda strany, dříve předseda středočeského krajského sdružení, lídr koalice Svobodných a Soukromníků pro volby do středočeského krajského zastupitelstva pro rok 2016 a středočeský lídr do parlamentních voleb 2017. V současné době zastupitel v Berouně za sdružení Lepší Beroun, které kandidovalo s podporou Svobodných a prosazuje jejich zásady komunální politiky. Dále mě lze charakterizovat jako příležitostného cyklistu, malíře, berounského patriota, příznivce jazzu a art-rocku a špatného hráče billiardu.