Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RT

Pane Zálom,

mám rád některé vaše články, ale toto je neskutečný blábol, ve kterém si protiřečíte.

Takže:

Podle vás za islamizaci mohou sluníčkáři? Samozřejmě, že ne, ti ji jen podporují, všimněte si Afriky nebo některých částí Asie (Barma), tam žádní sluníčkáři nejsou, a

přesto mají obrovské problémy s muslimskými menšinami a hlavně s islámskou ideologií!

Váš návod nezakazovat, ale důslednou prací tajných služeb potírat islámské fanatiky je něco podobného, jako když necháte vetřelce vstoupit do domu a pak se divíte, že vám diktuje podmínky.

Jakmile vpustíme, již neuhlídáme, nemůžeme mít armádu pracovníků tajných služeb, to bychom již byly policejní stát a ne demokracie.

Přístup vaší strany k islámu je chybný. Islám nebo alespoň některé části, které jsou v rozporu s LZPS musí být zakázány, pokud chceme bezpečné domovy.

Jinak hodně štěstí ve volbách.

0 0
možnosti
Foto

L70u56b43o83š 47Z33á25l80o48m

16. 10. 2017 22:53

ano, ve své pravé podstatě mohou, protože právě oni, a jejich lehčí varianty, brání západní civilizaci se účinně bránit.

praktické jednání sluníčkářů je jedna věc, ta nejvíc explicitní.

vedle toho zde máme sluníčkářské tendence implicitní v naší vlastní kultuře, a v politice.

zakázat islám podle mě v situaci české republiky nic neřeší, protože aby to bylo legitimní, museli bychom uznat existenci válečného stavu.

ohledně vpouštění: říkám, rozhodně nevpouštět; islámské imigraci se můžeme důsledně bránit.ale půjde jen o pasivní obranu; aktivní řešení musí být vojenské, a musí ho provést Amerika.

0 0
možnosti
ZH

Zase jeden nabubřelý politik, který přes břevno v oku nevidí, že základem svobody rozhodně není politické směrování odborného diskurzu, co má filosofii nebo teologii ve výzkumu vyjít. Takovou svobodu si nechte na doma.

1 3
možnosti
Foto

Nula argumentů, trolle. Jste nabubřelý vlastizrádce.

2 0
možnosti
Foto

J55i65ř51í 59K50i22n20d64l

16. 10. 2017 11:13

Já jsem už alergický na články o islámu, ale jsem rád, že jsem si to přečetl. R^R^R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 279
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2498x
Jsem zastánce svobody jednotlivce a laissez-faire kapitalismu a hlásím se k odkazu myslitelů jako byl Ludwig von Mises, Murray Rothbard nebo Frederic Bastiat. Především jsem však stoupencem filozofie Objektivismu americké filozofky a spisovatelky Ayn Randové, podle mě nejvýznamnější obhájkyně svobody jednotlivce a kapitalismu. Od začátku 2014 člen Strany svobodných občanů, od 2019 místopředseda strany, dříve předseda středočeského krajského sdružení, lídr koalice Svobodných a Soukromníků pro volby do středočeského krajského zastupitelstva pro rok 2016 a středočeský lídr do parlamentních voleb 2017. V současné době zastupitel v Berouně za sdružení Lepší Beroun, které kandidovalo s podporou Svobodných a prosazuje jejich zásady komunální politiky. Dále mě lze charakterizovat jako příležitostného cyklistu, malíře, berounského patriota, příznivce jazzu a art-rocku a špatného hráče billiardu.