Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V51l19a51d45i20m91í29r 40K32o13m91á20r51e78k 5775640244178

Kolik jse v populaci LGBT ? Není více třeba včelařů, nebo rybářů, nebo leteckých modelářů ? A ti se nepotřebují agresivně prosazovat. Je to politicko - společenský nátlak na většinovou populaci. Nic proti jednotlivcům nemám, ale jejich skupinové nátlakové prostředky jsou minimálně nevhodné. Pochod "smrti" je vrcholem zpupnosti.

0/0
18.8.2017 21:59
Foto

B66r57o83n85i13s44l82a58v 65G92a94b14r34y54š 2282519681

Je zvláštní, že slepců je méně a přizpůsobily se jim zákony, normy, povrchy, prostranství... Nikdo jim nikdy kvůli jejich jinakosti neubližoval, nikdo je nikdy nepopravoval, neponižoval ani nezesměšňoval, a přesto se jim bez keců vyšlo vstříc.

0/0
18.8.2017 22:25

N97a76d44ě69ž91d30a 13M67a93c58h54k83o41v68á 8426629275

Trochu dlouhé, přesto k věci. S obsahem se ztotožňuji.

0/0
12.8.2017 14:43
Foto

J45á37n 94P64o15ľ17a 6612619354367

Aktivisti najprv žiadali elementárnu vec - aby nikto nediskriminoval človeka na základe jeho sexuálnej orientácie. Famózne, odvážne a potrebné! Potom zašli ďalej, žiadali o registrované partnerstvá. Tam, kde to dosiahli, žiadali o homosexuálne manželstvá. Tam, kde dosiahli aj toto, žiadali o povolenie objednávať si deti a tvrdé tresty pre ľudí, ktorí sa im postavia do cesty. Egoistické, nezrelé a poľutovania hodné! Bolo vôbec správne, že homosexualita prestala byť ochorením? Dôsledky zahlasovania za menšie zlo sú globálne fatálne. Nezabudnime aspoň na to, že rovnakopohlavný zväzok nemá mať nikdy právo nazývať sa manželstvom, pretože sa to veľmi zneužije, ako sa zneužil doteraz každý politický ústupok voči homosexuálom, a budú trpieť najmä deti. Homosexuáli sú dnes rovnako chránení pred zákonom a stigma či hendikep nestoja nad zákonom. Máme netrestať a neodsudzovať homosexuálne páry väzením či posmeškami, ale nemáme právo ich stavať nad prirodzený i právny systém. Prispôsobiť sa pravde a väčšine si žiada pokoru, avšak sebadramatizovanie a infantilné upozorňovanie na seba budú vždy stáť v ceste zdravému rozumu, no nenechajme sa zastrašovať. Chráňme záujmy dieťaťa, nie nezrelého dospelého, ktorý nejde pomáhať dieťaťu, ale svojmu egu. Takisto si pripomínajme, že bezdetných heterosexuálnych párov bude vždy dostatok a vždy sa nájde vhodný pár. Zamysleli ste sa niekedy nad tým, prečo gayovia chcú mať (rozumej vlastniť) hlavne pokrvného potomka a prečo pri cudzích deťoch tak nástoja len na adopcii, ak sú dostupné iné formy náhradnej rodinnej starostlivosti? Dôležité je poznamenať, že aktivisti vždy vysmievali terapeutov, ktorí tvrdili, že sexualita je vrodená len sčasti. Tvrdí to aj český terapeut Chvála vo svojej knihe Žena a muž v rodině: "Donedávna smenevedeli, že interakcie s okolím majú vplyv na utváranie mozgu už od prvýchhodín po narodení. Preto je predstava, že by sa človek ako homosexuál alebotranssexuál narodil, takpovediac neudržateľná."

+1/−1
11.8.2017 10:36
Foto

B45r28o78n46i90s10l20a79v 87G78a47b73r36y79š 2282199851

Ono je lepší si vytáhnout studii nebo vědeckou práci, která podporuje náš názor, protože se nám prostě víc líbí.

Je však zajímavé, že stejný typ lidí, jako jste Vy, se vynoří, až když začne jít o adopce homosexuálními páry. Kde jste byl, když jeden pár prodával svou dceru k dětské pornografii? Proč jste nekomentoval článek o tom, že paní dala dvě děti do babyboxu? Proč jste nehájil práva novorozence, který díky své matce skončil zakopaný v poli kdesi u Loun?

Pochybuji o tom, že máte nějaký zdravý selský rozum, když si myslíte, že se dá homosexualita naučit. Pokud si to opravdu myslíte a navíc máte pocit, že je to nějaká móda, staňte se na nějakou dobu homosexuálem. Zkuste se na chvíli přeorientovat na to, že se Vám líbí muži, a pak se vraťte zpátky. Když se tohle dá naučit, tak v čem je problém? Budete aspoň průkopník v tomto vědeckém směru.

Jako ostatní znovu píšete ty samé bláboly, které už nemám náladu vyvracet. Snad jako kdybyste ani nechápal, co čtete, nebo si nechtěl vyhledat relevantní informace. Na internetu je k dispozici spousta materiálu, které podporují můj názor na věc. Ale dopadne to stejně jako vždy: jednu studii budeme přebíjet druhou a nikdy nedojdeme ke kompromisu.

0/0
11.8.2017 18:10
Foto

J38á74n 33P34o61ľ50a 6162199904567

Skutočnáhomosexualita v ríši zvierat neexistuje. Pozorujeme len správanie podobnéhomosexuálnemu správaniu človeka, ktorý môže byť, na rozdiel od zvierat, skutočnehomosexuálny bez zjavnej (alebo ľahko detekovateľnej) príčiny. U zvierat jepríčina takého abnormálneho správania ochorenie, porucha mozgovej štruktúry,hormonálna nerovnováha, ale najčastejšie prírodné či chovné podmienky (ak sapodmienky hoci aj pri dospelých jedincoch vrátia do normálu, za pomerne krátkyčas sa správanie mení - avšak pri človekovi v dospelom veku nepomáha jednoduchozmeniť podmienky, aby sa zmenila jeho sexuálna preferencia). Sexualitu človekanie je možné odpojiť od psychiky, pretože z nej u človeka vychádza a je priľudskom druhu najkomplexnejšia. Vedci posledné roky uznávajú, že boli príliš manipulovanígay propagandou a že síce v ríši zvierat môžeme pozorovať homosexuálnesprávanie, no to je neporovnateľné s homosexualitou človeka, nie je trvalé, nieje u zvierat normou a hlavne sa v skutočnosti vyskytovalo pri oveľa menejprípadoch, ako bolo prezentované (omylom alebo zámerom).

http://www.bbc.com/earth/story/20150206-are-there-any-homosexual-animals

+1/−1
11.8.2017 10:18
Foto

B13r91o68n82i18s66l92a66v 48G25a21b62r83y31š 2872549821

Zase a opět stejný omyl. Jak jste přišel na to, že jsou účastníci průvodu hrdí zrovna na svou sexuální orientaci?

Manželství stejnopohlavních párů už v zahraničí existují. Irsko si je dokonce samo odhlasovalo. A nijak to ostatní lidi nepoškodilo. Když se dvě ženy vezmou, nikoho tím neohrozí, nezasahují nikomu do osobního prostoru, nic neukradly, nikoho nepodvedly a není to ani proti zákonu. Zákon o registrovaném partnerství je tak trochu paskvil a může se zařadit mezi jiné zmetky, které naši politici vyplodili. Je nedomyšlený a jsou v něm absurdity. Já osobně bych byl pro, aby registrované partnerství, jakožto nižší formu partnerského svazku, mohl uzavírat i kdokoliv jiný než homosexuálové.

K tomu zbytku: nechci nic jiného než rovné zacházení. Nejsem o nic víc a o nic míň člověkem. Fakt nepotřebuju, aby na mě někdo zíral nebo křičel, ba mě dokonce napadl, když vezmu svého partnera za ruku. Nebo když ho obejmu a na rozloučenou políbím u vlaku. Pokud tohle vymizí, hesla provázející průvod budou zbytečná. Ale když to jde v Rakousku, Islandu, Budapešti nebo v Grónsku a bez zbytečného povyku okolo, nevím, proč by to nešlo i u nás. V Bratislavě je to o zdraví, dál na východ dokonce i o život. Homosexualitu tam sice potírají, ale nezdá se mi, že by se tamním obyvatelům žilo lépe.

0/0
10.8.2017 21:58

J79i71r10k24a 46B95r31u32n85n11e12r 4838772719377

R^

0/0
10.8.2017 18:39

J10a53n 16R86á28ž 1959393164420

Když se napíše, že česká společnost je tolerantní k sexuálním abnormalitám, a je jedno zda se jedná o homosexuály nebo transsexuály nebo jedince, kteří si operativně změnili pohlaví, je to naprosto správné. Musíme se ale shodnout na tom,co pojem "tolerance", či něco tolerovat znamená. Tolerance znamená mezní odchylku od ideálního stavu, která ještě dovoluje bezchybnost funkce, v našem případě bezproblémové spolužití sexuální minority s majoritou.

Nejsme si jistý, zda narcistické exhibice homosexuálů, jako je Prague Pride jsou ještě tou přijatelnou mírou tolerance, kterou ještě jako bezproblémové jednání minority vnímá majorita. Už několikrát jsem zde psal, že mám dobré kamarády gaye a já jejich sexuální odchylku nemám zapotřebí tolerovat, neb mi je naprosto lhostejná. Chovají se totiž tak, že neprovokují, kdo je nazná si ani ničeho nevšimne a v zahraničních hotelích se nikdo nad jejich spolužitím nepozastavuje. Naštěstí mají na LBGT exhibice stejný názor, protože, kdyby se takového pochodu "hrdosti" zúčastnili, přestal bych je za kamarády považovat

+5/0
10.8.2017 16:52

R23u78d93a 73S75l90a12v45í16k 5663368466891

Tolerance ve společenském smyslu znamená schopnost snášet něco, s čím osobně třeba nesouhlasím, nebo je mi nepříjemné.

0/0
11.8.2017 17:41

V42o66k95o47u59n 31V65l90a82d70i52m83i61r 8392248109358

Dobra predvolebni agitka. Jiste vam prinese nekolik hlasu podobne jako vy smyslejicich.

+1/−7
10.8.2017 16:40

P86e49t64r 66B10u66r11i57a56n 4941976664768

Neměli by se tedy veřejně činní lidé čtyři roky před každými volbami k ničemu vyjadřovat?

+2/0
10.8.2017 17:16

J20a44k89u20b 20D49o90l80a45n18s50k51ý 5397180504887

TLDR

Dve pripominky:

1. Argument, ze je Ceska Republika 'tolerantni' a tudiz nema smysl v ni konat Pride, neni validni. Ceska Republika se muze snazit projevit verejne sympatie, ktere jsou urcite vnimany i ve zbytku sveta. Prague Pride tedy neni jen lokalne zamerenym happeningem pro konverzi Prazanu, ale jako projev mezinarodni podpory. V cim vice zemich se bude konat Pride, tim vice bude homosexualita vnimana jako prijatelna, a jeji kriminalizace v ostatnich zemich jako neprijatelna.

2. "Mit respekt" a "neco respektovat" ma dva ruzne vyznamy. Spolucestujici v metru nema muj respekt (nesznam ji), ale budu respektovat napriklad jeji soukromi, jeji pravo na nazor, a podobne.

+2/−3
10.8.2017 15:46
Foto

J24i60ř87í 44H79e79r86m81á32n41e10k 4936892132350

Čím více "Někde Pridů", tím větší nevole obyvatel.

+6/−1
10.8.2017 16:06

J67a34n 15R59á17ž 1929513284740

Souhlas a dodal bych, že díky Prague Pride se změnilo vnímání homosexuálů v ČR k horšímu. Vidím to v chování kolektivu jednoho mého klienta k jejich spolupracovníkovi, který je gay. Dřív byl považován za poněkud výstředního srandistu (extravagantní oblékání i některé projevy) ale nikdo neměl problém s ním pracovat a nikdo se do něj kvůli jeho odchylce nenavážel. Po jeho pravidelných účastích na Homo Pride nejenom v Praze, ale i v Berlíně a Amsterodamu se změnilo nejenom jeho chování, (začal být protivný jak svou odchylnou orientaci začal dávat ostentativně najevo) ale hlavně se razantně změnil vztah většiny k němu. Došlo i na fyzické násilí a on posléze byl z firmy "vytlačen".

+7/−1
10.8.2017 17:05

A19n54t50o41n23í25n 70R57e59č67e41k 9445202326950

Dobře ve firmě učinili. Stal se z něho silný aktivista a neuvědomuje si, že menšina nemůže dirigovat cokoli ne homoušské většině!!

0/0
10.8.2017 17:33

J40a57k17u86b 78D48o95l89a42n81s82k27ý 5347570424957

Takze ve vasem pripade vlastne Prague Pride zadne vnimani homosexualu v danem kolektivu nezmenilo. Byla to zmena chovani daneho kolegy, ktera pote vyustila v jeho neoblibenost. Kdyby pravidelne navstevoval treba vsechny Pride v Evrope, navic k tomu doma po zdech maloval jednorozce, ale choval se ve firme stale stejne, zrejme by nikdo neprotestoval ... ?

+1/0
10.8.2017 17:40

J71a41n 23R34á35ž 1389543684170

Nutkání účastnit se podobných exhibicí je důkazem mindrák z abnormality. A když vidí, že není sám a že je jich víc, kdo mají potřebu exhibovat, aby se svého mindráku zbavili, začne exhibovat a provokovat i tam, kde to rozhodně nemá zapotřebí a tím vyvolá nechuť ke své osobě. A reakce typu "ať ten buzík táhne" jsou naprosto přirozenou reakcí na tuto změnu. Osobnostní defekt a účast na různých "Pride" jsou prostě spojené nádoby. Skutečně hrdý a sebevědomý člověk nemá potřebu se předvádět na provokativních akcích podobného typu. A je jedno, jakou sexuální orientaci má.

+4/−1
10.8.2017 19:25
Foto

B70r51o44n32i70s90l56a12v 18G29a59b85r64y49š 2352239631

Pochodů Prague Pride se účastním od počátku a nijak to můj vztah s kolegy nepoškodilo.

0/0
10.8.2017 22:03
Foto

B18r58o40n97i45s10l27a71v 69G13a96b96r70y12š 2122489791

Vy jste se jich všech ptal?

Mohl bych taky říct, že čím více Hermánka...

0/0
10.8.2017 22:00

P18e96t61r 67B71u90r35i24a26n 4381826194178

Naprosto brilantní rozbor! Souhlasím s každým písmenkem.

+10/0
10.8.2017 14:56

P91e86t20r 70K30o95r37e18c34k51y 2273607113871

Přečetl jsem a musím říci,že to asi dalo práce, jedna formální připomínka, málo je vždy více a toto umění v dnešní uspěchané době mnoho lidí oceňuje více než stránky a stránky důkazního materiálu.

0/0
10.8.2017 14:51
Foto

J59i14ř46í 26H57e46r83m40á38n61e95k 4466672152820

Já nechci radit, ale podle mě jediné, co čtenáři ještě skousnou, je délka ekvivalentu jedné stránky A4.

0/0
10.8.2017 14:57

P29e70t43r 61K61o21r19e85c10k80y 2163207703821

jo to přečtu a jsem stále ve formě....

+1/0
10.8.2017 14:59

Z54u44z17a69n13a 74V20a78s21s 1345727321606

Veľmi dobrý rozbor. Ďakujem.

+3/0
10.8.2017 14:49
Foto

K58l58á73r83a 37C32h35l15u79m82e97c49k76á 3502274463447

Dobrý den pane Zálome. Jste velmi inteligentní a vzdělaný člověk. V mnohém s Vámi nesouhlasím a ráda bych to s Vámi prodiskutovala. Bohužel jsem nepřišla na způsob, jak Vás kontaktovat jinak, než v této diskuzi, která mi nepřipadá jako vhodná platforma. Pokud máte zájem, kontaktujte mě přes facebook. Děkuji, Klára Chlumecká.

0/0
10.8.2017 14:35

V50l35k 23K56a82r27e88l 5757646390728

Proč ho nekontaktujete raději Vy sama?

+1/0
10.8.2017 14:50

I50v58a18n 87Š38t59í60p37e35k 3962778870459

Taky si říkám, proč věnovat tolik důkazního úsilí tak známé pravdě, že totiž jde o politický boj, a že ti normální neviditelní homo jsou vlastně hrdinové. Za sebe řeknu, že ty nechutně zmalované opéřované pištící buzny jsou mi fyzicky víc než nepříjemné. A kazí děti.

+5/−1
10.8.2017 14:01
Foto

B77r74o61n18i30s36l34a91v 41G75a83b46r19y13š 2752419841

Ale zmalovaní fandící chuligáni, kteří v opilosti demolují stadion, jsou v pořádku, že? Tohle děti nekazí.

0/0
10.8.2017 22:04

P17e72t92r 61P64a30l73e20č20e26k 3880895214472

Proč mu podsouváte něco co neřekl?

+1/0
18.8.2017 20:06
Foto

B72r47o76n77i17s65l79a54v 37G14a79b18r81y34š 2512289551

Protože se mi nelíbí, že si ke svému vzteku účelově vybral jen tento pochod. Pokud je Prague Pride špatný, je jasné, že chuligáni napáchají mnohem větší škody.

0/0
18.8.2017 21:35
Foto

M84i95l49o88š 14F94. 82P23e53c86h97a19r 3193441110305

O jakém vzteku to píšete? Že vy patříte k těm, co opařný názor vydávají za nenávist? Pokud jste si nevšiml, tak článek je o PP, nikoli o chuligánech. Jinými slovy podsouváte druhému to, co neřekl. Hanba vám!

0/0
19.8.2017 2:41
Foto

B38r20o98n41i34s67l75a14v 62G44a87b81r55y47š 2482689911

Ježkovy voči, tak teď jste mi to nandal. ;-( Opravdu se stydím.

Co mám udělat?

0/0
19.8.2017 9:13
Foto

M69i14l93o70š 57F67. 52P93e63c63h77a81r 3443271680785

Co kdybyste přestal druhým podsouvat to, co neřekli, a kdybyste druhé přestal úkolovat, o čem mají/namají psát? Můžete si taky hodit mašli, co já vím; dělejte si co chcete.

0/0
19.8.2017 12:09
Foto

B86r53o23n51i85s31l26a30v 44G36a68b16r11y67š 2152489381

Co kdybyste začal řešit jiné, vážnější problémy a nestaral se o něco, čemu nerozumíte?

Hodit mašli - to by se Vám líbilo. Ano, budu si dělat, co chci, samozřejmě v rámci zákonů a norem.

0/0
19.8.2017 12:39
Foto

M27i49l40o17š 59F79. 52P55e47c69h13a96r 3313271270285

Proč jste panu Palečkovi dosud neodpověděl? OPodsunul jste panu Štípkovi lživě něco, co nenapsal, ale o to „statečněji“ jste mu to zesměšnil a vyvrátil. Nestydíte se?

0/0
18.8.2017 20:34
Foto

B13r68o93n34i26s15l48a87v 73G35a31b97r45y92š 2952589381

Co je Vám do háje po tom, komu a kdy odpovídám? Dostal jsem e-mail až nyní, taky nevisím na internetu 24 hodin denně!

Hleďte si laskavě svého.

0/0
18.8.2017 21:38
Foto

D52a26l77i38b70o37r 72B70a94r48t60o23š 5324220187519

mám tedy dotaz..pokud se domníváte, že homosexuality NENÍ daná geneticky, pak jak je to s ideologií v říši zvířat, kde je homosexualita celkem běžná.........??? oni totiž i zvířátka mají geny.......protože i my jsme jen zvířátko..sice trochu jinak vyvinuté v evoluci..ale pořád jen a jen zvířátko..........

+1/−2
10.8.2017 13:56
Foto

J86i97ř97í 20H24e22r22m11á52n42e33k 4586532192530

Běžné je homosexuální chování a to je obrovský rozdíl. Viz vězení, chlapecké internáty, lodě na dlouhých plavbách, atd.. Tam se taky heterosexuálové dopouštějí homosexuálního chování, které ale vzápětí zase opouštějí.

0/0
10.8.2017 14:08
Foto

D72a54l67i77b10o48r 88B41a41r30t62o30š 5654870737519

jak často jsou zvířátka na lodích a v internátech???????

0/0
10.8.2017 14:13
Foto

J22i22ř55í 58H93e97r47m24á40n14e76k 4856382132240

V ekvivalentu.

0/0
10.8.2017 14:17
Foto

D26a84l93i86b67o63r 44B17a13r96t66o66š 5884600917569

ekvivalentu čeho?

0/0
10.8.2017 14:38
Foto

J23i77ř90í 20H45e97r60m58á74n17e52k 4476952712130

Ekvivalentu nedostatku partnerek. Ostatně pan Jaroš píše totéž.

+3/0
10.8.2017 14:49
Foto

D12a37l16i46b44o70r 10B16a86r77t15o52š 5604370417579

aha zajímavé a .-jak může být ekvivalent nedostatku? jste si jistý, že používáte slovo ekvivalent správně? nebo znáte ještě jiný výklad tohoto slova?

0/0
10.8.2017 15:11
Foto

J63i48ř57í 63H18e46r92m78á28n34e44k 4216602202950

Ekvivalentem nedostatku je nedostatek. Třeba banánů a toal.papíru.

+1/0
10.8.2017 15:18
Foto

D21a40l93i63b38o82r 23B56a84r22t70o14š 5424400547989

aha..ekvivalentem hlouposti je hloupost........ať žije tautologie...........hlouposti.........

0/−3
10.8.2017 15:37
Foto

J31i43ř58í 88H98e48r18m93á65n44e37k 4276202352870

Nesnažte se prosím obhájit svůj nesmysl o homosexuálních zvířatech. Pouze tak v nouzi konají.

+2/−1
10.8.2017 16:05
Foto

B54r75o81n92i21s66l73a12v 73G49a90b71r50y46š 2422609481

Vy toho o přírodě opravdu víte pramálo...

0/0
10.8.2017 22:06

J73a34n 23R77á11ž 1319963714320

Možná přesvědčení o své intelektuální geniálnosti, je prvním krokem k intelektuálnímu úpadku, což lze vypozorovat například u Vás i na základě Vámi uboze vedeného sporu s panem Hermánkem. V jaké významové souvislosti použil p. Hermánek slovo "ekvivalent". pochopí i čtenář inteligenčně zaostalý. Že jste to nepochopil nebo spíše nechcete pochopit, abyste opět mohl exhibovat, je důkazem Vašeho intelektuálního úpadku.

+2/−1
10.8.2017 17:16
Foto

D98a97l92i55b95o46r 58B33a26r37t59o46š 5424420567409

je mi líto ale nechápu obvykle tupé smyšlenosti..........vy zřejmě ano..ale nějak jste mi nedokázal tento systém vysvětlit..jen žvásty proti osobě a opět nic konkrétního.....tak jak je obvyklé u jisté lidské podskupiny.....ekvivalent množství je prostě jen nesmyslné slovní spojení.........

a jestliže jste tedy podle vlastních slov inteligenčně zaostalý , protože jste toto slovní spojení pochopil...pak mi ho můžete vysvětlit...........pokud to dokážete svou inzerovanou inteligenční zaostalostí..........děkuji....

0/−2
10.8.2017 19:04



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz