- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jakékoliv projevy rasismu, např. nenávistné komentáře vůči modelovi z nějakého reklamního letáku, multikulturalisté vítají. Za prvé mohou kárat - v tom se vyžívají. Za druhé se tím setře jeden z hlavních rozdílů mezi západem a nižšími kulturami. Západ totiž ve svých principech není rasistický. Narozdíl např. od islámské kultury, v níž jsou rasové a etnické předsudky pevně zakotvené.
Zdroj: http://zalom.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=579835
Pane Zálom myslel jsem, že neklesnete úplně do bahna, bohužel jsem se mýlil.
Já myslí, že vypovídá o tom, že pro část novinářů, aktivistů, neziskovek, atd. je důležité všude vyhledávat tu "nenávist".
Ze stejného soudku byla hysterická reakce na čmáranice ohledně kaváren "Hate Free", stejně tak výkřiky, jak ten či onen "čelí nenávistným výhružkám" atd.
Nic víc nic míň.
Na jedné straně máte sice pravdu.Na straně druhé vy sám jste kritik,když někdo útočí na svobodu podnikání - což jste dokázal svými články,které jste napsal o EET a protikuřáckém zákonu.
Když tu samou svobodu podnikání využije vedení Lidlu ve volbě soukromé reklamy,je to také špatně.Už nejde o útok(ať už byl veden ze strany diskutéra FB,nebo dalších lidí,kteří reagovali na nafouknutou kauzu)na svobodu podnikání,ale obranu před multikulturalismem.
Jak jste přišel na to, že pan Zálom tvrdí, že reklama Lidlu je špatně?
kdyby byli všichni v pohodě, nemělo by smysl vytvářet restrikce a jak by pak politici vykazovali činnost a získávali moc nad lidmi? Trochu blbé nálady, někde k něčemu dojde a hned je co zakázat nebo regulovat, to vyvolá ještě blbější náladu, zabouří to více a hned je důvod k ještě přísnější restrikci a najednou jsou lidi sešněrovaní zákony ani neví jak...
Dobrý článek. Jde o to, zda se ze strany Lidlu jednalo o marketingový tah nebo o výchovné popostrčení k multikulturalismu. Vzhledem k cílové skupině zákazníků nakupujících v tomto řetězci mi to marketingově příliš smyslu nedává. Vzhledem k cílové skupině občanů vhodných k postupné převýchově mi to připadá pravděpodobnější, byť uhozené. Jak to je, to ví zřejmě pouze zadavatel reklamy.
proc by to marketingove nedavalo smysl? lidl se tim zviditelnil jako malokdy a hlavne za nejlepsi moznou cenu. ze by nas nemecky retezec chtel vychovavat k multikulti je podle me uhozena konspirace.
Je to moc pěkně napsané. Děkuji za článek. Bohužel ten návod na to jak se chovat je zbytečný. Oni multikulturalisté využívají právě těchto ojedinělých případů rasismu ve společnosti k tomu, aby mohli sami rasisticky označit celou společnost za rasistickou a pokračovat v pozitivní diskriminaci některé z menšin. A tady nejde jen o multikulti, ale i další například homosexuály, feministky, černochy, romy...
Další příklad je třeba onen pár někde v americe, který napsal, že nedává spropitné černochům. Ta zpráva oblétla celý svět, aby nám všem ukázala jací jsme rasisté a jak potřebujeme ony multikulturní celebrity. Přitom se jednalo o projev zcela neznámé dvojice odnikud. Nikde se nepíše nic o nich nebo o motivu jejich projevu. Takže chovat se můžeme jak chceme, oni si zase najdou něco co nám omlátí o hlavu...
Nebýt hloupých rasistických projevů, tak žádná kauza neexistuje.
asi už je. tohle je jen taková poslední tečka za tím naším případem
Halal potravin je víc, než byste věřil. I normální musli tyčinka v bio potravinách bývá halal, najít takovou bez označení je dřina. Hamé je halal, Emco zřejmě taky - zdaleka se nejedná jen maso.
O čem vypovídá kauza černocha v Lidlu O úrovni části českého národa.
Zajímalo by mně, kolik lidí se na facebooku Lidlu stěžovalo na tu hezkou asiatku, co je hlavní stránce lidláckého letáku tento týden. Myslím, že nikdo.