Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J56i72ř38í 75T65u84r96n70e81r

12. 11. 2015 16:11

EU není svaz zahrádkářů, ze kterého, když mě to přestane bavit vystoupím a dám se k holubářům. Referendem jsme do EU vstoupili, ale referendy nelze dále vstupovat a vystupovat. Nálady ve společnosti se mění. Dnes bychom chtěli kvůli uprchlíků ven, za rok kvůli dotacím, ekonomické krizi nebo  třeba (nedej bože) živelné pohromě zase zpátky. Pokud bychom skutečně měli vystoupit, musí to být dlouhodobý a uvážlivý proces. .

6 5
možnosti
JC

Já chci ven od samého počátku. Nechtěl jsem vůbec vstoupit. K ozbrojenému odporu jsem nepřistoupil, neb jsem demokrat. A jako demorat požaduji revisi rozhodnutí novým hlasováním, neboť již uběhl od té doby značný čas a mnozí z těch, kdo tehdy hlasovali, nejsou již mezi námi a důsledky svého rozhodnutí nenesou, a naopak mnozí z těch, kteří tehdy ještě hlasovat nesměli pro nedostatek věku, nesou dnes důsledky rozhodnutí jiných.

10 1
možnosti
Foto

Pokud opustíme EU, tak jak se potom zbavíme té nevýhodné smlouvy o ochraně investic s USA? Jak je nám slibováno při přijetí té transatlantické dohody?

A ještě otázečku, znamenalo snad vynucení zavedení jednotné soustavy měr a vah posílení, a nebo oslabení trhu?

1 0
možnosti
VV

A jak je ochranujeme? Tu smlouvu podepsal bez reptani Vaclav Klaus, nebo jiny president?

1 0
možnosti
JC

Já jsem tedy hlasoval proti vstupu do EU, protože jsem si o tom spolku nic dobrého nemyslel a žadáné naivní idealistické představy jsem neměl.

A bolí mne, že jsem se nezmýlil.

6 2
možnosti
  • Počet článků 279
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2498x
Jsem zastánce svobody jednotlivce a laissez-faire kapitalismu a hlásím se k odkazu myslitelů jako byl Ludwig von Mises, Murray Rothbard nebo Frederic Bastiat. Především jsem však stoupencem filozofie Objektivismu americké filozofky a spisovatelky Ayn Randové, podle mě nejvýznamnější obhájkyně svobody jednotlivce a kapitalismu. Od začátku 2014 člen Strany svobodných občanů, od 2019 místopředseda strany, dříve předseda středočeského krajského sdružení, lídr koalice Svobodných a Soukromníků pro volby do středočeského krajského zastupitelstva pro rok 2016 a středočeský lídr do parlamentních voleb 2017. V současné době zastupitel v Berouně za sdružení Lepší Beroun, které kandidovalo s podporou Svobodných a prosazuje jejich zásady komunální politiky. Dále mě lze charakterizovat jako příležitostného cyklistu, malíře, berounského patriota, příznivce jazzu a art-rocku a špatného hráče billiardu.