Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vodní želva

23. 1. 2012 15:05
Když jsem četl ten článek o Josefu Mašínovi,

tak jsem v diskuzi předpovídal, že se toho několik blogerů ujme. Dokonce jsem i uhádl jejich stranickou příslušnost. Podle mého názoru se nechá z této strany diskutovat pouze s Machem, Zvárou a Bednářem (doufám, že jsem mu nespletl jméno). Ti ostatní jsou takoví, řekl bych revolucionářští - prostě vždy a za každých okolností - proti proudu.

1 0
možnosti
LZ

generallz

23. 1. 2012 15:07
Re: Když jsem četl ten článek o Josefu Mašínovi,

autor tohoto článku není členem Svobodných

0 0
možnosti
T

tromi12

23. 1. 2012 14:40
oslavujeme hrdiny a ne vrahy

4 0
možnosti
S

Smrť

23. 1. 2012 15:22
Re: oslavujeme hrdiny a ne vrahy

No, polít se benzínem a podpálit je z mého hlediska spíše znakem šílenství, než hrdinství, ale na druhou stranu souhlasím, že zavraždit spoutaného člověka je zbabělost a amorální hnus, hrdinství v žádném případě.

1 0
možnosti

komunista a nácek jedno jest

23. 1. 2012 14:34
Palacha vzpomínkou ctíme, Mašíny vyznamenáním oslavujeme

Co se týče bratří Mašínů, tak to jsou hrdinové Československa oficiálně

vyznamenaný na téměř všech úrovních (presidentem republiky,  předsedou

vlády, ministrem obrany, československou emigrací) za odbojovou činnost,

ti jsou ctěni a oslavováni dostatečně. [>-]R^

1 0
možnosti
P

pesimistafurt

23. 1. 2012 14:47
Re: Palacha vzpomínkou ctíme, Mašíny vyznamenáním oslavujeme

vrazi nemohou být oslavováni ani ve společnosti altruistické ani egoistické; vražda zůstane vždy vraždou - tedy činem naprosto nemorálním. Neobdivuji Palachovo upálení, obdivuji jeho odvahu,kterým poukázal a pojmenoval zlo. Snažit se udělat z něj psychicky narušeného si netroufli ani komouši v době normalizace - proto jim tak vadil. Od mašína je to podlost a závist.

2 0
možnosti
  • Počet článků 279
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2498x
Jsem zastánce svobody jednotlivce a laissez-faire kapitalismu a hlásím se k odkazu myslitelů jako byl Ludwig von Mises, Murray Rothbard nebo Frederic Bastiat. Především jsem však stoupencem filozofie Objektivismu americké filozofky a spisovatelky Ayn Randové, podle mě nejvýznamnější obhájkyně svobody jednotlivce a kapitalismu. Od začátku 2014 člen Strany svobodných občanů, od 2019 místopředseda strany, dříve předseda středočeského krajského sdružení, lídr koalice Svobodných a Soukromníků pro volby do středočeského krajského zastupitelstva pro rok 2016 a středočeský lídr do parlamentních voleb 2017. V současné době zastupitel v Berouně za sdružení Lepší Beroun, které kandidovalo s podporou Svobodných a prosazuje jejich zásady komunální politiky. Dále mě lze charakterizovat jako příležitostného cyklistu, malíře, berounského patriota, příznivce jazzu a art-rocku a špatného hráče billiardu.