Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Závěrečný souhrn je vystihující, souhlasím. Bohužel, někteří jedinci mají vidění světa jako améby, prostě jen světlo, tma. Když jsem nad celou kauzou položil několik otázek a pochybností, aniž bych se nějak zastal Ruska, o němž si myslím svoje, slétli se na mě jak vosy a byl jsem označen za genta, trolla... Opravdu to není tak, že když někdo nemá rád EU, je obdivovatel Ruska. Já bych si dokázal představit život bez vlivu obou....

0 0
možnosti

Výborná analýza.R^

0 0
možnosti
Foto

no, myslím, že Sudety by, z hlediska bezpečnostních zájmů USA, EU a NATO - z důvodu politické nespolehlivosti českého lidu, měly být sofort předány do Ochrany Německu.

/a malá americká základna, chránící investice Westinghouse v Dukovanech, někde u Kunštátu, by taky bodla.

0 0
možnosti
Foto

no pravděpodobnější bude, že dostali befel z Washingtonu. Na tiskové konferenci vypadali, jako by na ně někdo mířil Rv

4 1
možnosti
Foto

V53í45t 37R78a78i13s63e27r

18. 4. 2021 22:37

To mě též napadlo - někdo na ně zatlačil, aby to ruplo právě teď. V článku mě zaujala souvislost s odvoláním Petříčka. Jakoby někdo za každou cenu chtěl předejít byť jen makinké změně naší zahraniční orientace více na Rusko.

2 0
možnosti

A80l29e59š 31N13o47v11á34k

18. 4. 2021 21:39

Je to tak: jestli byl Babiš až dosud nedůvěryhodný, proč mu zrovna teď věřit?

2 0
možnosti
Foto

J11a27n 37Š74i85k

18. 4. 2021 21:00

Možná Vás pane Zálome překvapí, že celou věc nevyšetřoval Babiš ani Hamáček, ale bezpečnostní složky, které jsou vysoce oceňovány našimi spojenci. Představa, že Babiš s Hamáčkem spolu upředli konspiraci desetiletí, aby zamaskovali svoje chyby ve zvládání pandemie, je s vědomím jejich schopností, více než komická. Ale Vy tomu nepochybně věříte. Jenom ta Vaše deklarovaná neláska k Rusku mi do toho nějak nezapadá, protože přesně takovéto bláboly se Rusům do krámu velmi hodí. Hezký večer

12 2
možnosti
Foto

Nečetl jste to pozorně. Znovu a líp.

5 0
možnosti

V19á98c63l40a15v 48M25a25c89h

18. 4. 2021 20:48

Karma. Řada věcí je divná, ale nejvíce mě zaráží česká reakce. Za akci nepřátelské rozvědky takového rozsahu vypovědět 18 diplomatů? Buď je celá akce opravdu vrtěti psem a pak nebylo třeba důrazně reagovat, nebo je celá politická reprezentace banda srabů, případně jsou všichni placeni z Moskvy. Jiné možnosti mě nenapadají.

2 0
možnosti
Foto

Oceňuji, že alespoň přiznáváte, že Rusko není náš kamarád. Ale jinak z Vašeho textu vyplývá cosi jako "proti všem". Vůbec si nedělám iluze o stavu dnešního Ruskem již od 2ndWW destruovaného Západu, nicméně je to zatím stále jasně menší zlo. A řeči o protiruské notě mi připadají jako z Haló novin.

7 1
možnosti

..skvělý film, který zamlžil sexy aférku prezidenta..oproti stávající kauze Vr. byl dobře personálně obsazen;-DR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 279
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2498x
Jsem zastánce svobody jednotlivce a laissez-faire kapitalismu a hlásím se k odkazu myslitelů jako byl Ludwig von Mises, Murray Rothbard nebo Frederic Bastiat. Především jsem však stoupencem filozofie Objektivismu americké filozofky a spisovatelky Ayn Randové, podle mě nejvýznamnější obhájkyně svobody jednotlivce a kapitalismu. Od začátku 2014 člen Strany svobodných občanů, od 2019 místopředseda strany, dříve předseda středočeského krajského sdružení, lídr koalice Svobodných a Soukromníků pro volby do středočeského krajského zastupitelstva pro rok 2016 a středočeský lídr do parlamentních voleb 2017. V současné době zastupitel v Berouně za sdružení Lepší Beroun, které kandidovalo s podporou Svobodných a prosazuje jejich zásady komunální politiky. Dále mě lze charakterizovat jako příležitostného cyklistu, malíře, berounského patriota, příznivce jazzu a art-rocku a špatného hráče billiardu.