Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Doufám, že budete stejně nekompromisní, až vám bude stát chtít nutit peníze za hlasy.

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že statistický úřad vyslyšel autorovo volání a sčítání si zbojkotoval sám. :-P

"Vážení uživatelé, omluvte prosím dočasnou nedostupnost aplikace pro vyplnění elektronického sčítacího formuláře. ... Děkujeme za pochopení."

A jak známo z našich historických zkušeností, dočasnost trvá obvykle 22 let.

1 0
možnosti
Foto

Pokuta za neučast je tuším 10000 litrů, což je mnohem víc než polovina mého důchodu. Zaplatíte za mě? Pak s váma do toho jdu.:-) já vím, už mlčím, zásady je třeba ctít, i když to něco stojí Jinak z vašeho blogu mě zaujal poslední odstavec osobní charakteristiky, zni sympaticky.

0 0
možnosti
Foto

tedy ne litrů ale korun:-)

0 0
možnosti

J61a53n 38J63a96n20u67š69k19a

26. 3. 2021 19:57

Co se jako ode me ocekava? Ja zadnou iniciaivu vyvijet sam od sebe nebudu.

2 0
možnosti

J72a26n 22J63a88n96u28š94k45a

26. 3. 2021 19:56

Jake scitani lidu ted o vikendu. Do schranky mi nic neoprislo, takze o nicem oficialne nevim a pecu na to taky

2 0
možnosti

V minulém sčítání jsem potvrdil jen to co už vědí, jméno, bydliště. A pak si jen v novinách přečetl, že sčítání vyšlo na miliardu. Že žiju vědí, že mám nemovitost taky a na nic jiného se neptají. A to se vyplatí, nejsem anarchista i letos to vyplním a pak si v novinách přečtu, že sčítání vyšlo na kolik?

2 0
možnosti
Foto

Na sčítání lidu dá vláda něco přes dvě miliardy, kolegové je zde otázka zda to dává vláda a ne Vy? Pro příště bych navrhoval, aby každý zároveň s formulářem odevzdal za každého člena domácnosti 200 Kč. Takových důležitých výdajů mate za rok stovky, akorát si to nechcete připustit.

4 0
možnosti

Stokrát nic umoří i osla, český národ je víc než osel.

2 0
možnosti

Víc než SL mi vadí, že není dostatek vakcíny. BTW, prý je to povinný, pan autor pašák, disident.:-)

4 0
možnosti

J82a46n 25R30á55ž

26. 3. 2021 17:43

Bojkot sčítánií je truc hodný puberťáka!

Zákon zakazuje ČSÚ, aby informace získané při sčítání lidí, předal jiné složce státu. Pan Zálom tak vidí problém, kde žádný není a připomíná mi jednoho ňoumu, který prohlašoval, že povinnost zapsat si příchod a odchod na pracovišti, je zásahem do jeho svobody.

5 0
možnosti

L77i56b92o26r 31B38í48l37e30k

26. 3. 2021 18:07

Zákon zakazuje, ale lidi si z něho dělají trhací kalendář, jestli di myslíte, že jenom v tomto případě, tak vězte, že toto je pouhá banalita oproti jiným prohřeškům

0 0
možnosti
  • Počet článků 279
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2498x
Jsem zastánce svobody jednotlivce a laissez-faire kapitalismu a hlásím se k odkazu myslitelů jako byl Ludwig von Mises, Murray Rothbard nebo Frederic Bastiat. Především jsem však stoupencem filozofie Objektivismu americké filozofky a spisovatelky Ayn Randové, podle mě nejvýznamnější obhájkyně svobody jednotlivce a kapitalismu. Od začátku 2014 člen Strany svobodných občanů, od 2019 místopředseda strany, dříve předseda středočeského krajského sdružení, lídr koalice Svobodných a Soukromníků pro volby do středočeského krajského zastupitelstva pro rok 2016 a středočeský lídr do parlamentních voleb 2017. V současné době zastupitel v Berouně za sdružení Lepší Beroun, které kandidovalo s podporou Svobodných a prosazuje jejich zásady komunální politiky. Dále mě lze charakterizovat jako příležitostného cyklistu, malíře, berounského patriota, příznivce jazzu a art-rocku a špatného hráče billiardu.