Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem hrdý, že jsem bílý. Když může být hrdý černoch, nebo hrdý Asiat, proč bych nemohl být hrdý i já.

Dělá to snad země rasistu? Jestli si to někdo myslí, je to jen jeho problém. Necítím bílou vinu, protože jsem se na nikom neprovinil. Konec hlášení!

5 0
možnosti
Foto

Já myslím, že být hrdý na něco, co je mimo naši vůli, nedává smysl.

2 0
možnosti

Pan Banga je pravá ukázka rasistického xenofoba non plus ultra, který racionální návrh skutečného řešení problému hodí do škatulky Neslušné. Ano má pravdu, dnes se nesmí ani naznačit, že člověk souhlasí s nadpisem článku, že je potřeba sáhnout na nepostižitelné...

6 0
možnosti
Foto

Není ale vůbec chybou rozlišovat lidi dle barvy kůže?

3 0
možnosti

Samozřejmě, že je lepší s člověkem pohovořit, zjistit, jaké má názory, zajímat se o jeho rodinné zázemí.

Ale když nemáte třeba ani vteřinu na základní rozhodnutí jak se chovat dál, je dobré mít na paměti, že černí se podstatně častěji dopouštějí násilné trestné činnosti ...

3 0
možnosti
Foto

Blog byl smazán z titulní stránky blogu, protože podle pana Bangy porušuje kodex blogera.

Obrázek si myslím udělá každý sám. ;-D

14 0
možnosti
Foto

inu pane Zálome, to je ale tak nějak jen půlka informace. Chybí Vám tam zdůvodnění (a ano, jedná se o ty dvě urážlivé pasáže a hlavně absolutní ABSENCE jakéhokoliv zdroje). Nebo snad máte pocit, že pro ostatní pravidla platí a pro Vás ne?

1 4
možnosti

...za mlčící většinu musím říci,že si to ušáci zaslouží s dovětkem " jsem zvědav kam až toto zajde "

2 2
možnosti

CNN stále přikládá a přikládá...a daří se jí to...

7 0
možnosti
  • Počet článků 279
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2498x
Jsem zastánce svobody jednotlivce a laissez-faire kapitalismu a hlásím se k odkazu myslitelů jako byl Ludwig von Mises, Murray Rothbard nebo Frederic Bastiat. Především jsem však stoupencem filozofie Objektivismu americké filozofky a spisovatelky Ayn Randové, podle mě nejvýznamnější obhájkyně svobody jednotlivce a kapitalismu. Od začátku 2014 člen Strany svobodných občanů, od 2019 místopředseda strany, dříve předseda středočeského krajského sdružení, lídr koalice Svobodných a Soukromníků pro volby do středočeského krajského zastupitelstva pro rok 2016 a středočeský lídr do parlamentních voleb 2017. V současné době zastupitel v Berouně za sdružení Lepší Beroun, které kandidovalo s podporou Svobodných a prosazuje jejich zásady komunální politiky. Dále mě lze charakterizovat jako příležitostného cyklistu, malíře, berounského patriota, příznivce jazzu a art-rocku a špatného hráče billiardu.