Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RJ

R14a36d47e88k 52J97a29r63o89š

9. 12. 2016 14:41

Jak v Německu, tak zejména v Rakousku a na Slovensku mají mnohem méně restriktivní protikuřácký zákon. Právě schválená verze nás dostává na úroveň Bulharska, Rumunska a Ruska, kde platí podobně absolutní zákaz kouření.

11 2
možnosti
Foto

Já bych zakázal kouření KDEKOLI na veřejnosti a byl by klid.

1 3
možnosti
RH

Je ideologicko-filosofickou otázkou, jestli ten vzduch patří hospodskému, státu, nebo lidem. Osobně s kouřem v hospodě počítám, ale vytáčí mě chování kuřáků, kteří považují za své právo otravovat mi vzduch...

6 7
možnosti
OF

Tak vem popelník a bouchni kuřáka po hlavě:-P

2 1
možnosti
DV

D23a17v95i47d 37V86l34k

9. 12. 2016 14:32

Vaše svoboda končí tam, kde začíná ta moje a já ty Vaše smrady dýchat nechci. Pokud tedy nebudete vydechovat do ovzduší kouř a tím mne obtěžovat klidně si kuřte.

8 13
možnosti
Foto

já jsem nekuřákem, takže jaképak "moje smrady"?

nicméně, Vás někdo násilím nutí dýchat zakouřený vzduch? někdo vás násilím tahá do zakouřených hospod?

existuje neuvěřitelně široká nabídka nekuřáckých hospod, kaváren, pivnic, restaurací, atd. proč by to měl za Vás násilím rozhodovat stát?

18 1
možnosti
LC

to jo , páč komunismus říká každému dle zásluh a potřeb ;-D

takže asi cesta k fašismu!!

jen bych se zastal zaměstnanců, nekuřáků 8-o

1 2
možnosti
KS

Ondřej Filipczyk: To, co píšete, zní sice hezky, jenže pak by měli vyšší zdravotní pojištění platit i lidé, kteří holdují alkoholu, protože taková cirhóza není pro státní kasu taky zadarmo. Stejně by mohli platit vyšší pojistné i lidé trpící stresem, který způsobuje civilizační choroby, atd. V zásadě každý se ve svém životě vystavuje rizikům, která mohou způsobit nákladnou léčbu a tím vyšší výdaje ze zdravotního systému.

Zákaz kouření v restauracích ovšem nic z toho neřeší!!! Ten zákon prostě jen obyčejně reguluje, zakazuje a zasahuje jak do života podnikatele, kterému diktuje, co se v jeho podniku smí/nesmí, tak i do života lidí, kterým diktuje, co mají dělat se svým tělem, což je každého věc!;-O

8 0
možnosti
OF

Léčba cirhozy není drahá. Cirhoza se moc léčit nedá.:-P

0 1
možnosti
SN

:-)....Pane autore ! NErad se k tomu přiznávám. Kouřím od patnácti roků, s několika kratšími přestávkami. jsem starý, jak Metuzalem. Ale...zakázat kouření na otevřených zastávkách, tak to je na vomejvání!

OBojek se utahuje, je třeba národ zdeptat a hlavně pokutovat, Nebudeš poslouchat, zaplatíš.

Další šroub - komíny. Roky jsem si vymetal sám, ,pokud by vznikl požár prokazatelně od komína je to záležitost moje a pojišťovny. Koho ohrožuji zaneseným komínem? Samozřejmě za půl hodiny prohlídky komína zaplatím 1000 - 1500 kč. Kamna. Mám nové litinové Viadrusy, jak mám sehnat odborníka? Prohlídka...co dál- topím dřevem a uhlím. Tak se topilo vždycky. Cena za čtvrhodinovou prohlídku 1000 a výše. Co ten odborník může na nových kamnech zjistit Je to šílené, hlavně plaťte! R^R^R^

24 1
možnosti
OF

P.S. za poznámku o kouření dávám-, ostatní+;-D

1 1
možnosti
OF

Kouření a svoboda ? Ano, pokud chcete kouřit, tak si plaťte zdravotní pojištění v přiměřené výši. 780 Kč za státního pojištěnce /5 ml lidí/ rozhodně nestačí na léčbu

onemocnění způsobených kouřením.Že kuřák umře dříve ? To ano, ale předtím doslova roky ruinuje svou zdravotní pojištovnu. Prakticky každý z nás vyčerpá na

léčbu svých nemocí více než do systému dá.Výjimkou je náhlá smrt , do té doby zdánlivě zdravých lidí.

3 9
možnosti
Foto

Opět ten hloupej argument se zdravotním pojištěním. Budou platit i lidé ve městě víc? Nebo lidé co dělají stresující práci? Co se přežírají? Co celkově žijí nezdravě?

Buď teda povinné pojištění zrušme, ať nese svou přímou odpovědnost za své zdrvaí každý sám na své náklady, anebo se smiřme s tím, že každý nějak zatěžuje zdravotní systém a vzájemně si nemáme co vyčítat.

7 2
možnosti
  • Počet článků 279
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2498x
Jsem zastánce svobody jednotlivce a laissez-faire kapitalismu a hlásím se k odkazu myslitelů jako byl Ludwig von Mises, Murray Rothbard nebo Frederic Bastiat. Především jsem však stoupencem filozofie Objektivismu americké filozofky a spisovatelky Ayn Randové, podle mě nejvýznamnější obhájkyně svobody jednotlivce a kapitalismu. Od začátku 2014 člen Strany svobodných občanů, od 2019 místopředseda strany, dříve předseda středočeského krajského sdružení, lídr koalice Svobodných a Soukromníků pro volby do středočeského krajského zastupitelstva pro rok 2016 a středočeský lídr do parlamentních voleb 2017. V současné době zastupitel v Berouně za sdružení Lepší Beroun, které kandidovalo s podporou Svobodných a prosazuje jejich zásady komunální politiky. Dále mě lze charakterizovat jako příležitostného cyklistu, malíře, berounského patriota, příznivce jazzu a art-rocku a špatného hráče billiardu.